23 de novembre 2010

Tres amigues i un estiu



Viu les aventures d'un estiu inoblidable.

10 comentaris:

  1. Sabrina fort
    magradat mot aquet conte perque parla de diferents contes.El personatge que mes m`agradat a sigut la Lisa es una noia molt divertida.Yo recomano aquest llibre per a tots els nens.Segur que tambe li agradaran tan com ami.Aquest llibre el poden llegir tambe els pares de segur que tambe li agradara mot.
    Es moti mot divertit.De tots els llibres que e llegit aquest es el que mes m`agradat,yo el regalaria per a la meva millor amiga.

    ResponElimina
  2. Cristina:
    M'agradat molt aquest llibre perquè parla de noies de la nostra edat.
    El personatge que que m'agra agradat mes es la Greta perque no tenia complexes sobre ella mateixa.
    També em va agradar cuan va vindre la Maria Enrich perquè trobava interesant com explicava,la historia sobre com es va crear el
    llibre.
    Recomanaria aquest llibre a tothom!

    ResponElimina
  3. Kaoutar
    A mi m`ha agradat molt aquest llibre perque va dunes noies de la nostra edat.El personatge que més m´ha agradat es el de la Greta perque es molt simpatica i li agraden les aventures.Cuant va Maria perque explicava molt bé com va fer el llibre i com la gent li donava idees.Li recomano a tota la gent aquest llibre.
    Adeuuuu!

    ResponElimina
  4. Raja
    M´ha agradat el llibre.El personatje que més m´ha agradat es la Greta perque li agrada llegir llibres hi ha mi tambe m´agrada llegir.Li recomano aquest llibre a tothom perque es molt bonic.
    Adeuuuuuu!.

    ResponElimina
  5. Em dic Alicia.H soc de 2nB
    Aquet llibre m'agradat molt,per que trata de nenes de la nostra edat i problemes de amigues i camvis que ens pasa ara a nusaltrs.
    Com per exemple:el llibre et fa pensar que de vegades la lectura dun llibre pot ser aburrida pero quan comenses a llegirla tagrada.
    Et dones contes que la gent cambia molt.
    M'ANCANTAT AQUET LLIBRE
    EL RECOMANO A TOTA LA GENT PERO SOBREOT A LA GENT DE LA NOSTRA EDAT A LA JUVENTUT

    petons
    Alicia

    ResponElimina
  6. Va ser molt bonic el llibre i molt interesant.
    També vem apendre una mica , mes sobre alguns temes en concret.
    I vem apendre mes coses , sobre la seva autora la maria enrich.
    Va ser molt interesant i molt divertit.

    ResponElimina
  7. El llibre m'agradat molt,es molt divertit de llegir,i el que li pasa es bastant interesant.
    Crec que es el millor llibre que em llegit fins ara.

    ResponElimina
  8. Hola, sóc la Ivett Gonzalez de 2ºA.
    M'ha agradat moltísim aquest llibre perquè es d'adolescencia i per això m'ha agradat. M'he identificat molt amb els personatges.

    1muuuuuak<3!
    ;yveth*

    ResponElimina
  9. Aques llibre em va agradar bastant perquè parlava sobre noies i les coses que et passen en aquesta edat.

    ResponElimina
  10. Hola sóc la Gisela, 2A.
    El llibre de Tres amigues i un estiu, és el que més m'ha agradat de moment, aquest últim llibre que hem llegit del Nen que vivia als estels no m'ha agradat molt. El personatge que més m'ha semblat millor ha sigut la Lisa per com era i com es comportava.
    Aquest llibre es un dels millors que he llegit, perquè passa a l'estiu i tracta bàsicament de noies i nois. Espero llegir molt mes d'aquests.
    Un petó!

    ResponElimina