15 de març 2010

Oi, Eloi?

Què li passa a l'Eloi?

9 comentaris:

  1. No sempre la poesia ha de ser poc entenedora i avorrida. Miquel Desclot ens ensenya com es pot jugar amb les paraules, que és una altra manera de fer poesia. Qui s'hi atreveix?

    ResponElimina
  2. Carolina Tapia Ros 1rB30 de març del 2011, a les 1:49

    Aquet llibre no m'ha al principi vaug pensar m'ha agradara pero quan vaig comenzar a llegir uns quants poemes no em va entusiasmada no hem va agradar inventra una poesia.

    ResponElimina
  3. David. Farré. Delgado 1r B30 de març del 2011, a les 1:49

    A mi la poesia no m'agrada gaire així que aquest llibre no m'ha agradat molt.

    ResponElimina
  4. zohair akarraouch 1esoB30 de març del 2011, a les 1:50

    Aquest llibre no m´ha agradat tant com el llibre de :CONTES PER A UN MON MILLOR, nomes m´han agrada els poemes perque alguns em feien molt gracia.

    ResponElimina
  5. "Oi, Eloi?" és un llibre de diferentes poesies, molt boniques de llegir!!!.
    Aquest llibre és un llibre que s'ha de llegir amb tranquil·litat. És un llibre que es recomana.

    ResponElimina
  6. Aquest llibre tenia molt poemes i em apres bastant sobre la poesia.Vam fer un dossier i estudiar tot el que hi havia a la poesia.

    ResponElimina
  7. No m'ha agradat perquè no m'agrada la poesia.

    ResponElimina
  8. Jennifer Martinez Trujillo30 de març del 2011, a les 1:53

    M´ha agradat el conte "Oi Eloi".Pero el que m´ha semblat que no lem llegit perque nomes em utilitzat el conte per fer un mino dossier i nomes em llegit els contes que deia la fitxa i ens em deixat un munt sense llegir.
    En l´ha partat de quest conte es que ha dintre no nomes hi habia contes abia endevinales...

    ResponElimina
  9. Aquest llibre de poemes no m'ha agradat molt, pero algunes poesies estaven molt bé.

    ResponElimina